US Army (Air Soft Company)

FORUM SPOŁECZNOŚCI MIŁOŚNIKÓW US ARMY W BIELSKU BIAŁEJ I OKOLICACH

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2009-11-13 17:31:55

Brayan

Administrator

Zarejestrowany: 2009-11-13
Posty: 14
Punktów :   

REGULAMIN FORUM

orum jest publiczną metodą komunikacji, dlatego każdy powinien przestrzegać zasad "Netykiety".

(N)etykieta stanowi o tym, iż gdy znajdziemy się w nowym towarzystwie to do dobrego tonu należy zacząć od przedstawienia swojej skromnej(lub nie) osoby. Stąd Twój pierwszy post na forum powinien znaleźć się w tym dziale/temacie "Przedstaw się"

Jeżeli tak się nie stanie, grono moderatorów założy, że nie zapoznałeś się z zasadami panującymi na naszym forum i na tej podstawie podejmie stosowne działania.

Poniżej znajduje się lista najważniejszych zasad obowiązujących na tym forum, KAŻDY użytkownik ma obowiązek przestrzegania tych reguł:

* zanim utworzysz nowy temat sprawdź czy nie istnieje już inny o podobnej treści, możesz użyć opcji "Szukaj";
* Staraj się zachowywać kulturalnie podczas dyskusji na forum, nawet jeśli inny rozmówca nie hamuje się z językiem.
* W żadnym wypadku nie obrażaj innych użytkowników używając w stosunku do nich obraźliwych słów - na poprzednim forum nie było to respektowane, ale tutaj będą lecieć ostrzeżenia i bany.
* Dbaj o poprawną ortografię i interpunkcję. Jeśli piszesz dłuższy post wrzuć go do Worda i sprawdź czy nie ma błędów, bo czytanie postów bez interpunkcji z masą błędów ortograficznych jest naprawdę trudne. Krótsze posty wystarczy przeczytać przed wysłaniem.
* Dbaj o estetyczny wygląd posta. Przede wszystkim nie powtarzaj niepotrzebnie emotikon oraz znaków interpunkcyjnych. Posty będą edytowane przez moderatorów, a jeśli to nie poskutkuje to będą usuwane.
* Nie korzystaj z czerwonego koloru (zarezerwowany dla moderatorów i administratorów).
* Staraj się pisać rozbudowane wypowiedzi, nie ograniczaj się do wypowiedzi typu "LOL, fajne." albo "Też tak myślę."
* Nie "przyklejaj" wszystkich tematów, jedynie te, które uważasz za najważniejsze (np. organizacja dużego zlotu), "Ogloszenia" są zarezerwowane dla administratora i moderatorów.
* Staraj się pisać na temat - zaoszczędzi to pracy moderatorom, wyjątkiem jest "Bagno". Dział "Kantyna" również jest dosyć luźny, co nie oznacza, że każdy post może być na inny temat.
* Jeśli jesteś autorem ostatniego posta w temacie, a chcesz jeszcze coś dodać, korzystaj z opcji EDYCJI. Wyjątkiem może być temat niektywny przez dłuższy czas.
* Każdy użytkownik posiada tylko jedno konto, którego nie udostępnia osobom trzecim.
* Zakładanie kont po to by pobawić się w shoutboxie, nabluzgać w dziale Spotkania czy ominąć bana jest niemile widziane i spotka się z odpowiednimi konsekwencjami.

Wszystkie punkty regulaminu dotyczące kultury i poprawnego zapisu wypowiedzi odnoszą się również do shoutboxa.

Jedynym kolorem zarezerwowanym dla administratorów i moderatorów jest kolor czerwony (HEX: ff0000, RGB: 100%,0%,0%). Proszę o nie używanie tego koloru oraz bardzo podobnych np. takiego lub takiego.

Wszystkie pozostałe kolory (np. niebieski, zielony lub żółty) są dostępne dla każdego użytkownika. Oczywiście należy brać pod uwagę czytelność posta i estetykę, tzn. nie stosować wielu różnych kolorów jeśli nie są one potrzebne (np. do oznaczenia ważnych informacji).

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi

[ Generated in 0.158 seconds, 10 queries executed ]


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.admopole.pun.pl www.owned-gaming.pun.pl www.gospp.pun.pl www.grupaw1.pun.pl www.skrawmech.pun.pl